אסון ביישוב מתתיהו: בן 10 טבע למוות בבריכה

בנצי לייזרוביץ No Comments on אסון ביישוב מתתיהו: בן 10 טבע למוות בבריכה

ברוך עבאדי ז"ל בן ה-10 טבע למוות בבריכה ביישוב מתתיהו. בתחילה הוא פונה לבית החולים במצב קשה, אך בהמשך למרבה הצער נקבע מותו

צילום: Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אסונות בין הזמנים: הילד ברוך עבאדי ז"ל, בן ה-10 טבע למוות הערב (רביעי) בבריכה ביישוב מַתִּתְיָהוּ. הוא נמשה מהמים מחוסר הכרה וצוותי מד"א ואיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה שהצליחו להחזיר את הדופק, אך בהמשך נקבע מותו בבית החולים שמיר-אסף הרופא. אביו הוא הרב חיים אריאל עבאדי, תלמיד חכם מפורסם בקרית ספר.

חובש רפואת חירום ביחידת האופנועים של מד"א נתן רוטר, סיפר: "הילד שכב על שפת הבריכה, כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שהמציל הוציא אותו מהמים וביצע בו פעולות החייאה. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות הכוללות הנשמות, עיסויים ומתן תרופות וכאשר ליבו שב לפעום, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כאשר מצבו קשה והוא מונשם".

שושי קרויזר חובשת איחוד הצלה שהשתתפה בפעולות ההחייאה מסרה: "יחד עם חובשים נוספים ביצענו החייאה על הילד שנמשה מהבריכה ללא דופק ונשימה. לאחר מכן כשלמרבה הנס שב לבו לפעם הוא פונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשמצבו מוגדר קשה".



0 תגובות